 |
|
 |
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 13:31, 04 Kwi 2020 Temat postu: T3 Syndra Sokole Oko - pierwsza oficer Lipali |
|
|
Imię: Syndra
Rasa: dark elf
Profesja: pierwsza oficer Lipali, snajper
GOLD: tyle ile dostanie od Vaasa
Opis:
Zgrabna elfka o przeciętnej buzi.
Lojalna wobec Vaasa, z którym jest w skomplikowanym związku.
Choleryczka, która szybko się wkurza, ale równie szybko uspokaja.
Mściwa i pamiętliwa.
Konfliktowa.
Wśród załogi Lipali traktowana bardziej jak kumpel niż oficer, aczkolwiek posiada posłuch i nikt nie kwestionuje jej decyzji traktując je tak samo, jak wydane przez ich kapitana.
Pewna siebie na swoim okręcie, ale jako członek większej floty stara się nie rzucać w oczy.
Gardzi Kalethem.
Pod wpływem towarzystwa Polin zrobiła się zauważalnie aktywniejsza wśród obcych jej osób.
Niegdyś skonfliktowana z Grizelle, aktualnie widywane są na cichych towarzyskich rozmowach z niewielką ilością alkoholu.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 2
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 2
Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 1
Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 1
Siła woli 2
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 1
Wysportowanie: 2
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet: 1
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 2
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka: 1
Broń palna: 3
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 1
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa:
Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo:
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:
Specjalne zdolności i zaklęcia:
Headshot ?
Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)
Broń ręczna
Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu
Broń strzelecka
Broń palna
Karabin snajperski
zasięg: 30 (+30 snajperka)
trafienie: +3
obrażenia: +15
przeładowanie: 2
Specjalne:
1. Penetracja 2 pkt pancerza celu
2. Krwawienie
3. Przebicie 1 celu w linii
4. Uszkodzenie pancerza przy wyrzuceniu "10"
Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-
Ubiór, biżuteria, itd:
Ekwipunek:
-> na sobie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 22:55, 14 Kwi 2020, w całości zmieniany 6 razy
|
|