 |
|
 |
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 13:32, 04 Kwi 2020 Temat postu: T3 Vaas Surefire - kapitan Lipali |
|
|
Imię: Vaas
Rasa: dark elf
Profesja: kapitan okrętu Lipali
GOLD: w sumie nie wiadomo
Opis:
Brzydki tak bardzo, że gdyby nie brak biustu i włosów, częściej mylono by go z Caede.
Lojalność skłoniła go do bycia częścią floty, ale wolałby pracować na własny rachunek, bez odpowiedzialności przez kimś wyżej.
Jednego dnia życie to dla niego żart i wielka impreza jakby miało nie być jutra, drugiego zaś jest nad wyraz ostrożny i zachowawczy. Może mieć to coś wspólnego z ilością alkoholu we krwi.
Gdyby nie Syndra, wyglądałby jak skończony menel.
W pierwszej kolejności lojalny wobec swojej załogi, w drugiej wobec Daza.
Nie przepada za konfliktami, usilnie próbuje je łagodzić.
Chce wyrobić swoje imię na morzach.
Lubi nosić maski.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 2
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 2
Społeczne
Charyzma: 2
Wygląd: -2
Szczęście: 2
Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 2
Siła woli 2
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 2
Przeczucie: 1
Bójka: 3
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie 2
Autorytet: 3
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 2
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 2
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa:
Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury: 1
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 3
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:
Specjalne zdolności i zaklęcia:
Jedność z morzem i okrętem - w czasie walki na niestabilnym okręcie ignoruje ujemne modyfikatory
Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)
Broń ręczna
Zwykły Miecz
cecha: S lub ZR + Broń ręczna
trafienie: +2
defensywa: +2
obrażenia: +3
Efekt: Krwawienie
Sztylet
Cecha: Siła lub Zręczność + Broń ręczna
Trafienie: +2
Defensywa: -/-
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki obrony.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.
3. Penetracja 1 punktu pancerza celu
Broń strzelecka
Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Kompletny pancerz skórzany
Pancerz: 2
Kary: -/-
Ubiór, biżuteria, itd:
Gumowa maska na ryju
Ekwipunek:
-> na sobie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 22:58, 14 Kwi 2020, w całości zmieniany 4 razy
|
|