 |
|
 |
|
Yelonek
Ranald's middle finger
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 21:11, 18 Lip 2020 Temat postu: Korsarskie technologie |
|
|
Kapitanat
Odblokowuje akcje:
1. Bliski patrol portu (Percepcja + Żeglarstwo Kapitana okrętu lub jego zwiadowcy; ST 2)
2. Daleki patrol portu (Percepcja + Żeglarstwo Kapitana okrętu lub jego zwiadowcy; ST 4)
3. Wypad łupieżczy (Etapy zależne fabularnie, ST zależne od osady)
4. Wyprawa zwiadowcza na czas 3 dni (wymaga zapasów dla okrętu, Percepcja + Żeglarstwo Kapitana okrętu lub jego zwiadowcy; STX)
5. Utworzenie szlaku handlowego z przyjaznym portem (wyznaczenie zasobów; oddelegowanie okrętu na X czasu)
6. Handel - 5% szans na przybycie statku handlowego jeśli osada nie jest ukryta. Szansa wzrasta codziennie o 1% do maksymalnie 50%.
Odblokowuje budowę:
1. Admiralicja (wymaga 3 kapitanatów) - umożliwia zdalną koordynację flot.
2. Bezpieczna przystań (100 stal; 100 kamień; budowa 160) - Ulepszenie ostrzału artyleryjskiego stacjonarnych dział, +1 broń palna w danym porcie dla artylerii (max 3); +1 kostka do testów Percepcji posterunków nadmorskich. Jeśli osada posiada przynajmniej jeden pakt handlowy, zwiększona szansa o 25%, że każdego dnia przybędzie przyjazny statek handlowy (do maksymalnie 75%, kolejne ulepszenia powodują wtórność testu na wizytę).
3. Stocznia (1000 stal, 1000 drewna, 500 kamienia, 2000 tkanin; nie dalej niż 1km od portu; budowa 260) - umożliwia produkcję własnych okrętów.
4. Fortowe zabezpieczenie (400 stal; 200 tkanin; budowa 120; wymaga Kuźni) - dodaje 4 armaty pilnujące drogi bezpośredniego wejścia do portu. Budowa może być tworzona wielokrotnie. Wymaga fizycznie armat.
5. Burdel (drewno 100; tkaniny 200; budowa 100) - w zależności od ilości kobiet gwarantuje dzienny przychód N x 80g. Sporadycznie (5% dziennie) dostarcza plotek / informacji.
6. Karczma (drewno 100; tkaniny 200; budowa 100) - generuje zysk tylko, jeśli posiada alkohol w ilości przynajmniej 10 beczek dziennie (max 30) w postaci 50g (max 150g). Sporadycznie (5% dziennie) dostarcza plotek / informacji lub agentów / najemników.
7. Kryjówka szumowin (50 stal; 50 drewno, 50 tkaniny; 1000 golda; budowa 130) - Zwiększa szansę o uzyskanie plotek / informacji / agentów / najemników o 15% dziennie. Może mieć niepożądane efekty w postaci bójek, morderstw lub ściągnięcia niepotrzebnej uwagi, a nawet wrogości innych frakcji. Umożliwia werbowanie i wysyłanie agentów na misje.
8. Straż portowa i przybrzeżna (pomieszczenie; budowa 100; 10 stal; 10 kamień; 20 tkanin; 200 golda; 3 okręty) - akcja bliski patrol portu trwa cały czas. Zmniejsza ryzyko awantur w porcie.
===========
Kuźnia lądowa
Odblokowuje akcje:
1. Przetop złomu (produkcja 1) - wytwarza 1 stali.
2. Wytworzenie narzędzi do X działania (produkcja równa ilości narzędzi) - każde wytworzone narzędzie dodaje +1 do produkcji / budowy. Zużywa się po projekcie.
3. Wytworzenie armat / moździerzy (stal 20; tkanina 10; produkcja 70) - pozwala wytworzyć działo.
4. Wytworzenie mieczy / toporów / włóczni (stal 1; drewno 1; produkcja 2) - pozwala wytwarzać podstawową broń ALBO odzyskiwać z nich surowce.
5. Wytworzenie dwuręcznych mieczy / toporów / halabard / lanc (stal 2; drewno 2; produkcja 3) - pozwala wytwarzać dwuręczną broń ALBO odzyskiwać z nich surowce.
6. Wytwarzanie amunicji (stal 1; produkcja 1) - pozwala wytwarzać 5 kul armatnich, 20 pocisków hellblastera, lub 3 pociski moździerzowe.
Odblokowuje budowę:
1. Zakład złotniczy (stal 100; tkanina 50; złoto 4000; budowa 200) - udostępnia tworzenie wyposażenia dla jednostek wyższej klasy, bohaterów itd. a także prestiżowych innych budynków.
2. Zagrody niewolnicze (stal 20; drewno 30; tkanina 40; budowa 100) - zagroda niewolnicza mieści do 50 jeńców poza okrętami. Można pomieścić w niej drugie tyle ryzykując ucieczki więźniów.
3. Warsztat rusznikarski (stal 110; drewno 10; tkanina 10; budowa 190) - pozwala na wytwarzanie muszkietów, pistoletów, hellblasterów i poprawiania precyzji armat oraz moździerzy.
4. Warsztat precyzyjny (stal 40; drewno 10; tkanina 10; budowa 350) - pozwala na wytwarzanie eksperymentalnych wynalazków oraz precyzyjnych urządzeń.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Sob 21:43, 18 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|