 |
|
 |
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 10:13, 04 Kwi 2020 Temat postu: Ppor. Naesala Zylrel (inżynier) T3 |
|
|
EXP: 3,5/8
Naesala Zylrel
Opis:
Saper zwerbowana w Porcie Mereniki, tymczasowo w warsztacie rusznikarza na Lipali. Może nauczać inżynierii wojskowej i o prochu.
Neutralna zła. Podporucznik.
Dziewczyna przeciętnej urody jak na elfkę (czyli ładniejsza od większości ludzkich kobiet), ale podbijająca swoją wartość seksapilem i zachowaniem.
Pewna siebie i zrównoważona, chociaż momentami wybuchowy charakter zdaje się adekwatny do substancji, którymi się zajmuje.
Ambitna, lubi się wykazać. O swoich aspiracjach mówi prosto z mostu.
Lubi się rządzić.
Świetnie dogaduje się z Polin.
Forsuje pomysł własnych statków.
Świeci błyskotkami od Kaletha.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 2
Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 2
Szczęście: 2
Umysłowe
Percepcja: 3
Wiedza: 3
Siła woli 2
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 2
Wysportowanie: 0
Przeczucie: 2
Bójka: 0
Empatia: 0
Perswazja: 0
Zastraszanie 0
Autorytet: 1
Znajomość półświatka: 0
Uwodzenie: 0
Obrona: 1
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 0
Jazda wierzchem: 0
Etykieta: 2
Broń strzelecka: 2
Broń palna: 2
Złodziejstwo: 0
Broń ręczna: 0
Występy publiczne: 2
Ukrywanie się: 0
Sztuka przetrwania: 0
Rzemiosło i naprawa: 4
Specjalizacja #1: inżynieria wojskowa.
Specjalizacja #2: Kradzież technologii - przerabia i wdraża wrogą technologię
Wiedza
Wykształcenie: 3 Specjalizacja: proch strzelniczy
Finanse: 0
Pułapki: 2
Pierwsza pomoc: 0
Obce kultury: 0
Magia cienia: 0
Magia chaosu: 0
Magia krwi: 0
Żeglarstwo: 0
Religioznawstwo: 0
Trucizny i mikstury: 0
Ekwipunek:
- Skórzany pancerz + Napierśnik łucznika HE = 3
- drobna biżuteria (+1 pierwsze wrażenie)
Młot jednoręczny
Cecha: Siła / Zręczność
Trafienie: +2
Obrażenia: +2
Obrona: +1
Specjalne:
Penetracja 1
Obuchowe
Ogłuszenie
Otumanienie
Muszkiet z optyką i częściami zamiennymi (2 lufy, kurek, spust) i 20 ammo
Cecha: Percepcja i Zręczność
Zasięg: 60m
Trafienie: +3
Obrażenia: +15
Specjalne:
1. dwie tury na przeładowanie
2. Penetracja 4
3. Śmiertelna rana 2
4. Przebicie 1
5. Uszkodzenie pancerza
Złoty pistolet witch huntera z optyką
Cecha: Percepcja i Zręczność
Zasięg: 30m
Trafienie: +1
Obrażenia: +10
Specjalne:
1. dwie tury na przeładowanie
2. Penetracja 4
3. uszkodzenie pancerza
4. zabija undeady <t3
5. Śmiertelna rana 2
Złoty obrzyn
Cecha: Percepcja i Zręczność
Zasięg: 15m
Trafienie: +1
Obrażenia: 3x10
Specjalne:
1. dwie tury na przeładowanie
2. Penetracja 3
3. AoE 1m
Proch strzelniczy
Torba narzędzi
Okulary z szafiru
Zestaw nauczyciela
Części na 2 balisty szponów orła + części zapasowe
43g
Projekty:
Zwijlinka [completed]
Zardzewiały Ratling gun [completed]
Pociski 0%
Zdrowie: Kod: |
Poobijany (0) [ ] [ ] [ ]
Lekko ranny (-1) [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] |
Umiejętności:
- Wytwarzanie prochu strzelniczego i bomb
- Inżynieria wojskowa
- Nauczanie
- Kradzież technologii - przerabia i wdraża wrogą technologię
Doświadczenia:
- pomoc w walce z okrętem Lothernu
- rozwalenie okrętów w obozie Alitha
- walka w wirze z Asurami i Harkonem
- walka w tunelach Primogena
- projekty pt. 1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Nie 13:24, 24 Lip 2022, w całości zmieniany 32 razy
|
|