 |
|
 |
|
Yelonek
Ranald's middle finger
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Pią 1:54, 31 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Changelog:
Kharibdyss otrzymuje umiejętność Bójka na poziomie 3. Niedopatrzenie mg, że walił bez skilla.
Kharibdyss otrzymuje umiejętność Czujność na poziomie 1. Niedopatrzenie mg, że nie był czujny jak ważka.
Kharibdyss otrzymuje zdolność Obrona na poziomie 2. Niedopatrzenie mg, że nie mógł się bronić.
Kharibdyss otrzymuje specjalizację Siły - podwójne sukcesy na 10. Niedopatrzenie mg, potwory wszystkie mają specjalizację któregoś atrybutu.
Kharibdyss otrzymuje odporność na trucizny. Niedopatrzenie mg, no bo kurwa to chyba nie wymaga tłumaczenia.
Sieć Antynoka:
Mag rzuca czar testując Wiedzę i Magię Światła o ST 2. Nadwyżka daje +1 turę czasu trwania za każdy sukces. Ofiara może próbować uniknąć działania czaru testem przeciwstawnym na Zręczność lub Percepcja + Obrona, jeśli zasięg jej ruchu pozwala na wybiegnięcie poza obszar Sieci.
Rozmiar średnicy sieci w metrach określa Siła Woli maga x3.
Koszt many: 2
Czas trwania k4 tury.
Sieć można natychmiast przeciąć w swojej turze, jeśli używana jest broń posiadająca elementy magii Cienia.
Cel spowity Siecią Antynoka otrzymuje efekt Unieruchomienia, a Siła, Zręczność, Percepcja oraz Obrona zostają obniżone o połowę (zaokrąglając w dół).
Uderzenie ogonem - atak obszarowy w zasięgu 5 metrów i 180 stopni za stworem, którego każde udane trafienie powoduje efekt Powalenia. Atak ignoruje 2 punkty pancerza.
Szczypce na ogonie - atak ogonem, który każdorazowo ignoruje k6+1 punktów pancerza ofiary. Udane trafienie powoduje złapanie i Unieruchomienie ofiary gwarantując swobodną manipulację nią (np. przejście do Klinczu, Pożarcie, odrzucenie jej lub ponowne ściśnięcie szczypcami). Akcja w postaci testu Siły lub Zręczności ST 3 pozwala się wyrwać z uchwytu.
Pożarcie - pożera i natychmiast zabija jednostkę T1.
Klincz Leviathana - jeśli wcześniej chwycił jednostkę Szczypcami i nadal ją trzyma, Leviathan próbuje rozszarpać ofiarę swoimi czterema ramionami jednocześnie gryząc ją główną paszczą i pomniejszymi żuwaczkami. Atak zawsze trafia zadając obrażenia równe 3k6 + sukcesy wynikające z Testu Siły Leviathana, jednak można obniżać ilość otrzymanych obrażeń Obroną i Pancerzem. W trakcie wykonywania klinczu Leviathan jest Unieruchomiony i nie może korzystać z Obrony. Akcja w postaci testu Siły lub Zręczności ST 6 pozwala się wyrwać z Klinczu.
Wywołuje terror.
Odporny na trucizny.
Specjalizacja Siły, 10 = 2x sukces.
Siła: 10
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 6
Percepcja: 4
Siła woli: 1
Bójka: 3
Obrona: 2
Pancerz:: 10
Kod: |
Poobijany (0) [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Lekko ranny (-1) [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2) [X] [X] [X] [X] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
|
(nie ma progu "lekko ranny")
////////////
Inicjatywa bo ma znaczenie
Załoga 2k10 = 5
Kharibdyssy 2x 2k10 = 13, 11
Dustoi 2k10 = 11
Leviathan 3k10 = 12
Khasia:
Atak leviathana 5x.
Siła 8, Bójka 3. 11 kostek, ffs.
Pierwszy atak: 10, 8, 9, 10, 1, 10, 7, 5, 5, 6, 2. 8 sukcesów.
4 dmg. rzuty 1, 10, 8, 1. 1 sukces. Total 9 sukcesów.
Pancerz Leviathana 10. Rzuty: 6, 6, 7, 3, 10, 8, 6, 2, 8. 4 sukcesy.
Leviathan przyjmuje 5 obrażeń śmiertelnych.
Drugi atak: 1, 7, 5, 6, 2, 6, 1, 1, 5, 6, 5. -2 sukcesy. Crit fail, trafia Nessie za te wymienione 2.
4 dmg. Rzuty 2, 2, 7, 8. 2 sukcesy. Total 4.
Nessie obrona - nie zużywa, bo potem ma klincz z leviathanem.
Nessie pancerz - 2. Rzuty: 9, 7. 2 sukcesy.
Nessie przyjmuje 2 obrażenia śmiertelne.
Trzeci atak. Rzuty 5,6,7,10,2,10,4,5,1,4,3. 4 sukcesy.
4 dmg. Rzuty 4,10,6,4. 2 sukcesy. Total 6.
Pancerz leviathana 10. Rzuty: 9,7,8,1,8,10,4,6,9,7. 7 sukcesów. Odbił all.
Czwarty atak. Rzuty: 1,8,6,5,5,7,6,6,5,6,5. 1 sukces.
4 dmg. Rzuty: 2,2,1,1. Lel. Total -1 sukces.
Khasia otrzymuje 1 nonlethal obrażenie.
Piąty atak. Rzuty: 4,1,3,4,8,1,9,2,7,8,6. 2 sukcesy.
4 dmg. Rzuty: 6,8,10,4. 3 sukcesy. Total 5.
Pancerz leviathana 10. Rzuty: 2,10,2,6,7,8,1,4,5,9. 3 sukcesy total.
Leviathan przyjmuje 2 śmiertelne obrażenia. Aktualny stan 41/48
Leviathan, klincz na Nessie.
Test siły leviathana, 10. Rzuty 10,4,2,9,8,3,4,5,6,4. 4 sukcesy.
3k6 obrażeń, rzut: 13.
Nessie Obrona 2, Pancerz 2. Rzuty: 7,2,3,9. 2 sukcesy.
Nessie utrzymuje w sumie: 15 obrażeń śmiertelnych.
Nessie stan zdrowia 18/35. Stan lekko ranny (-1 kość)
Nessie, próba wyswobodzenia się. Test siły 8, ST 6.
Rzuty: 3,10,7,3,10,4,5,8. Lol, 6 sukcesów. Wyswobodzenie.
Dustoi, rzut sieci.
Wiedza 3, Magia Światła 3. 6 kostek, ST 2
Rzuty: 2,8,8,3,6,5. 2 sukcesy.
Siła woli 3 = 9 metrów średnicy.
Czas trwania k4 = 1. Kek.
Khasia, obrona przed siecią, Zręczność 3 + Obrona 2, ST3 (tyle miał sukcesów Dustoi +1). Rzuty: 8,1,1,8,4. 0 sukcesów. Złapana.
Nessie, obrona przed siecią, Zręczność 3 + Obrona 2, ST3 (tyle miał sukcesów Dustoi +1). Rzuty: 2,8,3,4,7. 2 sukcesy. Złapana.
Leviathan, już może się bronić, nie jest unieruchomiony skoro Nessie się wyrwała. Percepcja 4, Obrona 2. Rzuty: 3,10,10,3,1,7. 2 sukcesy. Złapany.
Załoga: może strzelać ale z uwagi na wspólne spętanie kharibdyssów i leviathana, jest 50/50 w co trafią (leviathan w teorii rozmiarowo równo sie dwóm kharibdyssom).
Duma:
Armata 1, prawa burta, śrut.
Percepcja 1, Broń palna 1. Rzuty: 5, 5. Miss.
Armata 2, prawa burta, śrut.
Percepcja 1, Broń palna 1. Rzuty: 8, 7. 2 sukcesy, trafienie. Parzyste w leviathana, nieparzyste kharibdyssy. Rzut 10, czyli parzyste.
Leviathan z puli kostek defensywy zużył Obronę, ale ma jeszcze Percepcję/2 [nie używał kości, ma połowę po sieci], czyli 2. Rzut: 6,7. 1 sukces.
Obrażenia 10 kostek: 9,9,1,9,5,10,3,3,8,3. 4+1=5 sukcesów.
Pancerz leviathana, 10 kostek.
Rzuty: 1,1,4,7,9,8,3,8,6,4. 2 sukcesy. Przechodzą 3 dmg.
Leviathan otrzymuje 3 obrażenia śmiertelne. Aktualny stan Leviathana: 38/48.
Lipali:
Armata 1, lewa burta, kula armatnia:
Percepcja 1, Broń palna 1. Rzuty 7, 9. 2 sukcesy, trafienie. Parzyste w leviathana, nieparzyste kharibdyssy. Rzut 4, leviathan.
30 kostek obrażeń z kuli armatniej.
Dla wygody rzuty seriami po 10:
3,9,5,10,10,5,5,5,5,3
4,8,1,6,7,4,10,5,2,1
6,10,1,10,4,8,8,5,10,5
= 8 sukcesów +2 za trafienie = 10
Pancerz leviathana, rzuty:
2,6,10,6,10,6,2,7,3,9. 4 sukcesy.
Leviathan otrzymuje 6 obrażen śmiertelnych. Aktualny stan 32/48.
Armata 2, lewa burta, kula armatnia:
Percepcja 1, Broń palna 1. Rzuty 10, 4. 1 sukces. Parzyste w leviathana, nieparzyste kharibdyssy. Rzut 8. Leviathan.
30 kostek obrażeń z kuli armatniej.
Dla wygody rzuty seriami po 10:
1,7,4,10,5,4,4,6,1,6
1,8,8,5,9,2,9,7,8,7
10,9,6,10,8,9,6,9,6,8
= 13 obrażeń + 1 trafienie = 14
Pancerz leviathana:
5,9,4,8,6,5,10,2,5,1. 2 sukcesy.
Leviathan otrzymuje 12 obrażen śmiertelnych. Aktualny stan 20/48. Ciężko ranny, -2 kości.
Sprawdzamy efekt terroru, test Charyzmy lub Siły Woli, ST 4.
Daz, Charyzma 1, Sw 1. Auto fail.
Kaleth, to samo.
Ariadne, po 2 kostki w każdym więc to samo, fail.
Nikt z minionów ani załogi NIE jest w stanie ugrać 4 sukcesów, LOL. Jedynie kharibdyssy są odporne
Wszyscy zmuszeni uciekać przez po upływie 2giej tury jeśli Leviathan będzie żyć. Oprócz tego wszyscy mają karę -3 kostki do wszystkich testów z powodu Terroru (minimalnie jedna kostka).
Post został pochwalony 0 razy
|
|