 |
|
 |
|
Yelonek
Ranald's middle finger
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 22:35, 07 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
start walki:
kaleth full obrona
cold one skraca dystans z 30 do 15
II runda
kaleth bada przeciwnika
full obrona, zbliża się do przeciwnika
cold one szarża, st 5
rzuty kaletha 9,9,7, 2, 5. 3 sukcesy. częściowy sukces.
Częściowy sukces oznacza oszołomienie i -2 kostki do wszelkich testów na kolejną turę. Kaleth odporność na oszolomienie.
III runda:
inicjatywa cold one 21
inicjatywa kaletha 6.
atak ogonem:
4, 3, 2,9,8. 2 sukcesy.
kaleth obrona + zręczność: 5
rzuty: 5,5,6,4,9. 1 sukces. dorzut szczęścia: 9. 2 sukcesy.
specka do obrona z kontratakiem:
rzuty na atak w gardło:
siła 4, broń ręczna 2. 10x2.
rzuty: 4,,6,6,6,5,3. 0 sukcesów. miss.
normalny atak: szarża. st 5. wt cold one 3, wiec fail.
gleba.
IV runda:
kaleth atak sierpem
siła 4, broń ręczna 2. 10x2.
6,5,10,10,7,2. 5 sukcesów.
obrona brak bo kara -5.
+1 kostka dmg: 9.
weszło 6 dmg.
Kod: |
Poobijany (0) [x] [x] [x] [x]
Zraniony (-1) [x] [x] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] |
V runda:
percepcja kaleth: 1
percepcja cold one: 1
cold one próba podniesienia st 1: rzut 8. sukces
kaleth full aggro:
siła 4, broń ręczna 2. 10x2. zręczność 3. obrona 2 = 11 kostek.
9,6,10,7,2,4,8,6,10,10,1. = 8 sukcesów.
obrony brak.
dmg +1: rzut 7.
pancerz: 4, 9. 1 sukces.
weszło za 8.
Kod: |
Poobijany (0) [x] [x] [x] [x]
Zraniony (-1) [x] [x] [x]
Ciężko ranny (-2) [x] [x] [x] [x]
Zmasakrowany (-5) [x] [x] [x] [ ] [ ] |
VI runda:
percepcja kaleth: 1
percepcja cold one -3k: 1
wzajemne ryki.
ryk cold one na kaletha. obrona kaletha: 7,7,5,10. sukces.
ryk kaletha na cold one. obrona cold one -5 kostki vs st 4. niewykonalne.
VII + cold one sie wykrwawia.
are you not entertained - siła + autorytet = 7 kostek.
4,6,10,9,10,7,6. = 4. dorzut szczęścia: 8. 5 sukcesów = legendary win.
+1 sławy. +1 pd.
====================
start walki z ogarami.
na placu:
jednoręczny topór
pilum krótkie
korseka
wiosło
I tura:
sprint po korseke
silła 4, wysportowanie 1, st 3. rzuty: 1,2,3,4,3. -1 sukces.
II tura:
percepcja kundli:
I: 16
II: 24.
Kaleth: 3
kundle biegną.
kaleth podnosi korseke
przeturlanie się i 180 na def.
III tura
Percepcja
I: 17
II: dużo
kaleth: 4.
ogar I:
siła 3, bójka 2. 5 kostek.
rzuty: 2, 1, 8,10,8. 2 sukcesy.
ogar II:
siła 3, bójka 2. 5 kostek.
rzuty: 7,4,3,4,3. 1 sukces.
obrona kaletha. podzielona na 3 i 4 kostki.
rzuty 4k: 2,3,2,8. 1 sukces. dorzut szczęścia: 9. 2 sukcesy. uniknięte.
rzuty 3k: 3,2,9. 1 sukces. uniknięte.
kontratak w formie swing.
siła 4, korseka +1 trafienie, bron reczna 2.
rzuty: 6,3,2,1,10,1,3. 0 sukcesów.
normalny atak:
swing na oba, st+1
siła 4, korseka +1 trafienie, bron reczna 2.
rzuty: 8,4,8,5,1,10,3. 3 sukcesy.
ogary wyjebane na obronę
obrażenia:
I ogar dmg: 4, 10. +2 sukcesy dmg.
II ogar dmg: 3,5. 0 sukcesów. -1 jako drugi target.
pancerz:
I: 2. fail
II: 6. fail.
I ogar otrzymuje: 5 dmg
II ogar: 2 dmg.
I ogar
Kod: |
Poobijany (0) [X] [X] [X]
Zraniony (-1) [X] [X] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ] [ ]
|
II ogar:
Kod: |
Poobijany (0) [X] [X] [ ]
Zraniony (-1) [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ] [ ]
|
III runda:
wiadomo ogary pierwsze wiec walić charyzme
kaleth deklaracja full def
siła 3, bójka 2. 5 kostek.
rzuty: 3, 7,8,8,10. 5 sukcesów.
kaleth obrona:
obrona 2, defensywa korseki 2, zręczność 3. z racji full def: sila 4, broń ręczna 2. = 10 kostek.
rzuty: 2,5,6,1,10,4,8,1,10,10. 5 sukcesów. na styk. win.
kontratak w formie pionowego staba w dół.
+1 na trafienie za bliski cel, -1 do trafienia za długą broń która ma za długi trzonek do tego i trzeba ją jeszcze obrócić.
siła 4, korseka +1 trafienie, bron reczna 2.
rzuty:
9,5,1,9,8. 2 sukcesy.
ogar wyjebane na obrone.
dmg +3: 9,8,10. 4 sukcesy. w sumie 6.
pancerz 1: rzut 1. znalezione pasmo bez futra, ergo bez armora. +1 dmg. 7 sukcesów.
ten mniej ranny oberwał:
Kod: |
Poobijany (0) [X] [X] [X]
Zraniony (-1) [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2) [X] [X] [X]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ] [ ]
|
atak z tyłu pierwszego ogara:
siła 3, bójka 2, trafienie 2. -1 za zranionego. 6 kostek.
rzuty: 4,5,10,10,3,8. 5 sukcesów.
kaleth brak obrony, pancerza brak.
obrażenia 2: 2,1.
total: 4 dmg.
testy sporne siły:
sila ogara 3, siła kaletha 4
ogar: 2,5,10. 2 sukcesy
kaleth: 3,5,3,5. 0 sukcesów.
powalenie.
drugi atak ogara za szarpanie:
siła 3, bójka 2, trafienie 2, +2 za leżenie, -1 za zranionego. 8 kostek
rzuty: 2,8,9,8,10,4,5,3. 5 sukcesów.
obrona i pancerz brak u kaletha.
dmg +2: 9,9. 2 sukcesy.
total 7 dmg w kaletha.
IV runda:
ogary 1sze
krew norski, obrażenia podwójne. uznajemy że x2 jest od 9tek.
testy sporne siły:
sila ogara 3, siła kaletha 4
ogar: 8,8,10. 4 sukcesy
kaleth: 2,3,4,9. 1 sukces.
atak ogara za szarpanie:
siła 3, bójka 2, trafienie 2, +2 za leżenie, -1 za zranionego. 8 kostek
rzuty: 1,3,5,7. 0 sukcesów.
drugi ogar
siła 3, bójka 2, trafienie 2, +2 za leżenie, -2 za zranionego. 7 kostek
rzuty: 7,5,2,1,4,1,6. -1 sukces. nadział się na obcas. +1 dmg dla siebie. wpada w stan zmasakrowany.
korseka jako dźwignia żeby się wyrwać spod kundla.
siła, broń ręczna, wysportowanie: 4+2+1. lekko ranny -1 = 6 kostek.
ogar robi st z siły: 8,10,1. ST 2.
rzut kaletha: 10,10,9,7,2,6. 6 sukcesów. legendary sukces. rzucenie ogarnem w górę i darmowy atak
kaleth:
siła 4, korseka +1 trafienie, bron reczna 2. -1 zraniony. 6 kostek.
rzuty: 9,6,9,3,1,9. 5 sukcesów.
dmg: 8,3. +1 sukces.
pancerz: 2. fail
total 6 dmg.
upadek po k4 metrach, +1 dmg za kazdy metr. rzut 4.
I ogar
Kod: |
Poobijany (0) [X] [X] [X]
Zraniony (-1) [X] [X] [X]
Ciężko ranny (-2) [X] [X] [X]
Zmasakrowany (-5) [X] [X] [X] [X] X X
|
V runda
percepcja kto pierwszy
ogar 4
kaleth 6.
zadeklarował pięściami. odrzuca korseke.
siła 4, bójka 1. -1 zraniony
4 kostki.
rzuty, 8,8,10,10. 6 sukcesów.
drugi kundel zabity.
+1 pd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|