 |
|
 |
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 13:41, 04 Kwi 2020 Temat postu: TECHNOLOGIA, ASPIRACJE, NOTATKI |
|
|
work in progress
Infrastruktura
1. Bezpieczna przystań
Jeszcze się tam, żagiel bieli...
Ulepszenie rozwijające bazowy dok w osadach nadmorskich dodające stanowiska artyleryjskie i umocnione nadbrzeże wraz z infrastrukturą portową i sprawiające, że okręty, szczególnie handlowe, chętniej i częściej zawijają do danej osady.
Koszt:
Utrzymanie:
Efekt na poziom:
...
2. Stocznia Dekappiana
Każdy statek to worek bez dna, pochłaniający czas i pieniądze właściciela.
Unikalny budynek umożliwiający wytwarzanie wszelkiej maści okrętów oraz ich remonty i konserwacje. Zwiększa również możliwości przeładunkowe bazowego doku. Nie można łączyć z bezpieczna przystań.
Koszt:
Utrzymanie:
Efekt bazowy:
...
Kryjówka szumowin
W środku gromadzą się łotry i kanalie, gotowi na każdą robotę, która wymaga ich ponurych umiejętności.
Centrala wywiadowcza. Umożliwia prowadzenie tajnych misji i przyjmowania zleceń.
Koszt:
Utrzymanie:
Efekt bazowy:
...
4. Ołtarz Khaine'a
Złóż hołd Panu Furii uginając kolano. Może cię wysłucha.
Ulepszenie osady szerzące chwałę Khainea.
Koszt:
Utrzymanie:
Efekt na poziom:
...
Flota
1. Wilki morskie
A Bosman, tylko zapiął płaszcz, i zaklął...
Zwiększa doświadczenie załogi
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
2. Kompania Dalekolustryjska
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga
Umożliwia wysyłanie ekspedycji handlowych
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
3. Straż Przybrzeżna
Wypłynąłem na suchego przestwór oceanu
Zwiększenie bezpieczeństwa żeglugi w pobliżu osad.
Koszt:
Wymagania: Bezpieczna przystań
Efekt na poziom:
...
4. Pokład więzienny
Sprawni niewolnicy są zarezerwowani dla znajdującego się na pokładzie mistrza bólu. Chyba, że wiedźma będzie chciała wykorzystać, któregoś do czegoś innego...
Umożliwia transportowanie dużej liczby niewolników na pokładzie, kosztem miejsca w ładowni. Wyklucza inne modyfikacje pokładowe.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
5. Arena pokładowa
Na arenie każdy mąż zostaje przekuty na sto sposobów, nim zabierze go śmierć.
Umożliwia szkolenie niewolników, a także dostarcza rozrywki w trakcie długiego rejsu, kosztem miejsca w ładowni.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
6. Ładownia na potwory
Te przerażające bestie z Naggaroth są oswojone, na tyle na ile to możliwe, przez okrutnych Władców Zwierząt.
Umożliwia bezpieczny transport dużych bestii, kosztem miejsca w ładowni. Wyklucza inne modyfikacje pokładowe.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
7. Szkutnictwo
Statek w porcie jest bezpieczny, ale nie po to buduje się statki
Umożliwia budowę okrętów w stoczni.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
8. Morskie manewry
Morze, ogień i kobieta – to trzy nieszczęścia
Umożliwia prowadzenie morskich treningów dla załóg okrętów w zgrupowaniu.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
Technologia
1. Zespół badawczy
Co dwie głowy, to nie jedna
Powołanie zespołu umożliwia prowadzenie badań, analiz, dociekań i tworzenia nowych rozwiązań i gadżetów.
Koszt:
Wymagania:
Efekt bazowy:
...
2. Grant badawczy
Dofinansowano ze środków Armady
Przyznanie grantu badawczego przyśpiesza prace nad opracowaniem technologii
Koszt:
Wymagania: Zespół badawczy
Efekt na poziom:
...
3. Bicz Khaine'a
Gdy korsarze przywołują Boga Mordu, z nieba uderza błyskawica niczym chłoszczący dusze wrogów bicz samego Khaine'a
Umożliwia modyfikacje broni okrętowej: armat, hellblasterów, wyrzutni harpunów itp.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
4. Narzędzia prowadzenia wojny
Mroczne elfy nie żyją w luksusach, ani ich nie pragną - pożądają jedynie gniewu i okrucieństwa.
Tam, gdzie rezydują Druchii, brutalność i nieład mają swoje ostoje.
Pokręcone, makabryczne gzymsy pną się w górę, próbując gniewnie dosięgnąć nieba.
Za czarnymi murami strachu spiskują i czekają, zawsze rozgniewani, zawsze gotowi do zemsty.
Umożliwia przerabianie okrętów do rozmiaru małej Czarnej Arki, aż po Gigantyczną Czarną Arkę. Lecz będzie to kosztowało.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
5. Wykuty do zabijania
Stal jest tak mocna, jak ręka, która nią włada
Umożliwia modyfikacje broni ręcznej
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
6. Przerobione kusze
Kto by się spodziewał, że palce niewolników mają tyle zastosowań?
Umożliwia modyfikacje kusz samopowtarzalnych
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
7. Zbroja ze skóry egzotycznych zwierząt
Niektóre istoty pokryte są naturalnym pancerzem, tak twardym, że po ściągnięciu z pokonanego właściciela, może służyć innym za zbroje
Umożliwia wytwarzanie specjalnych pancerzy w kuźniach.
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
8. Ceremonialna broń
Ozdobna, ceremonialna broń, używana w rytuałach ku czci Khaine'a ułatwia dokonywanie mordów w jego imieniu.
Umożliwia zaklęcie broni w trakcie odpowiedniego rytuału ku czci Khaine'a
Koszt:
Wymagania:
Efekt na poziom:
...
Agenci
1. Komiwojażer
Tanio skóry nie sprzedaje
Agent handlowy szukający najlepszych okazji i zysków.
Koszt: X zlota
Wymagania:
Efekt na agenta:
...
2. Wykorzystanie waśni
Wyszeptane słowo tu, aluzja tam... Zwycięstwo czasem smakuje lepiej, jeśli nikt nawet nie wie, że grasz w grę
Agent polityczny dbający o interesy floty
Koszt:
Wymagania:
Efekt na agenta:
...
3. Wyniesienie poprzez bitwę
Dzięki wojowaniu możemy zdobyć przychylność Khaine'a
Agent wojskowy werbujący jednostki
Koszt:
Wymagania:
Efekt na agenta:
...
4. Przymuszeni do służby
Wyrzutki społeczeństwa mogą znaleźć dla siebie rolę w służbie państwa.
Agent półświatka dbający o ciemną stronę mocy
Koszt:
Wymagania:
Efekt na agenta:
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pon 17:24, 13 Lip 2020, w całości zmieniany 10 razy
|
|