 |
|
 |
|
Anderkent
Wtrąciłem swoje 3 grosze.
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Pią 12:23, 20 Lip 2007 Temat postu: d20 |
|
|
Wiem że wogle d&d sux etc etc ale ...
Mechanika WFRP nie jest jego najmocniejszą stroną... Wręcz przeciwnie... Dlatego sugeruję chociaż zastanowić się nad przejściem na d20 (albo d10, bo tez fajna, ale nie znam jej tak dobrze), póki nie jest za późno... Mogę się zająć konwersją podstaw, i zobaczymy co wygląda lepiej. IMO d20 jest równie albo nawet bardziej realistyczne, a dużo, duzo prostsze i czytelniejsze (np. walka wręcz, bijesz kogoś jakimś kijkiem (test w obu systemach na trafienie), w WFRP potem 'broniący się' wykonuje 2 testy, na unik i na blokowanie (albo nie ma żadnego wpływu na trafienie, co byłoby bzdurą), a w D&D zarówno unik jak i blok etc są wliczone w pierwszy test - 3 razy mniej rzutów = szybsza, jaśniejsza gra).
Argumentów nie bo nie chce mi się konwertować profesji/broni etc nie przyjmuje do wiadomości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|