 |
|
 |
|
Yelonek
Ranald's middle finger
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Pią 9:48, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Robiąc któryś dzień te kłute zwróciłem uwagę na upierdliwy system krwotoków. Z racji, że wszędzie są do nich odnośniki, nie jest problem zmienić je jako pojedynczą zasadę bez rozwalania systemu, więc moja myśl jest prosta: zostawić owych 14 stopni krwawienia, ale zmienić już czas gojenia się (nie kombinować, tylko każdy stopień to dodatkowe k20 minut żeby się samo łaskawie zagoiło) oraz zrobić "kratkę/szachownicę", z której w zależnosci od krwotoku by się zakreslało ileś pól. Łatwiej wtedy powiedzieć nawet, kiedy wystąpi otumanienie, omdlenie czy śmierć.
Additional idea: ilość możliwych kratek zależna od kondycji? np. za 100 Ko = 200 "kropelek krwi"? Umowne, bo każdy ma teoretycznie 5 litrów, ale jeden jest bardziej podatny, inny mniej.
Wynikający problem: karta postaci będzie mieć dobre 4 strony....
(obecny system krwotoków jest tu: http://www.earth2092.fora.pl/nowe-zasady,2/krwotoki,96.html )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Pią 9:48, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|