 |
|
 |
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Pon 12:20, 07 Lip 2008 Temat postu: obrażenia z rzutów |
|
|
Trzeba uwzglednic obrazenia od broni, i jesli nie jest to bron, wprowadzic zasady dla rzeczy improwizowanych.
bronie maja w swoich statystykach, obrazenia klute lub obuchowe. to zosawiamy.
przedmioty <_2kg - 2k20
potem za kazdy kilos dodajemy k10.
MG ustala na zdrowy rozsadek, czy przedmiot zadaje obrazenia typu klutego czy obuchowego (np. rzucony metalowy pręt i kamien).
dalej, jak liczymy obrazenia
1 test na uww na trafienie (czy np rzyt mlotkiem nie spowodowal trafienia drzewcem etc, to bylby modyfikator)
2 odleglosc. Si oznacza, jak daleko mozna przedmiotem rzucic przedmiotem o wadze 2 kg lub mniejszej. jesli mamy przedmiot o wadze 4kg lub wiecej, dzielimy sile przez polowe ciezaru przedmiotu. tak wiec postac o sile 50 rzuci kilogamowy mlotek na odleglosc 50 m. ale jesli to bedzie 5kg kamien, rzuci go na 20 metrow (50/2,5).
3 modyfikator obrazen za odleglosc.
wiadomo im dalej tym slabiej. za kazdy metr odleglosci, obrazenia zmniejszane sa o 3. bronie sluzace do rzucania maja ten modyfikator odpowiednio mniejszy.
4 sile rzucajacego dzielimy na pol i dodajemy do obrazen broni.
5 na unikniecie rzutu nalezy wykonac test na refleks z modyfikatorem -10. posiadanei odpowiedniego skilla przez rzucajacego zwieksza modyfikator do -20. rzut znienacka lub z boku lub zza plecow badz na nieswiadoma osobe jest modyfikowany odpowiednio przez mg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|