 |
|
 |
|
Yelonek
Ranald's middle finger
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Śro 23:56, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Osiągnięcia - pewne czynności, dokonania, czy tez wreszcie styl gry, za które przewidziano przez twórców gry nagrody. Z zasady są jednorazowe dla każdej nowotworzonej postaci, chyba że napisano inaczej.
Ogólne
Avatar
Bardzo wczuwasz się w swoją postać i w jej charakter. Kierujesz się jej odczuciami, a nie dopieszczaniem karty postaci.
Nagroda: 100 Punktów Szczęścia. Można otrzymać raz na sesję.
Brązowy Dan
Odgadnij Wielką Intrygę snutą przez MG lub planowane Zwroty Akcji.
Nagroda: +10 do IQ.
Człowiek Renesansu
Posiadaj umiejętności wykorzystujące wszystkie z podstawowych cech.
Nagroda: +2 do każdej cechy.
Jednoosobowa armia
Na jednej sesji osobiście zabij przynajmniej 50 przeciwników. Nie ważne jak, ważne ilu.
Nagroda: 50 Punktów Szczęścia.
Kaskader
Wykonaj 5 wyjątkowo widowiskowych zabójstw przy użyciu akrobacji i / lub otoczenia.
Nagroda: 30 Punktów Szczęścia oraz +5 Zr.
Mr. Awesome
Po dokonaniu czegoś epickiego, podsumuj to jakimś kozackim tekstem.
Nagroda: 10 Punktów Szczęścia. Można zdobyć wielokrotnie, pod warunkiem, że tekst się nie powtarza.
Munchkin
Grasz ewidentnie by poprawić sobie charakterystykę i dobijasz kolejne Osiągnięcia nie dbając o klimat sesji. Nieładnie.
Nagroda: Tracisz 100 Punktów Szczęścia. Jeśli nie masz tyle, masz ujemną wartość i przyznawane Ci w nagrodę za poprawę "spłacają" karę dopóki nie będziesz mieć wartości dodatniej.
Twoja Broń Twoim Fetyszem
Nazwij swój karabin żeńskim imieniem, sypiaj z nim i szepcz czułe słówka.
Nagroda: +10 Psi w kwestii morale podczas walki daną bronią.
Chemiczno-inżynieryjne
Chemiczny Ali
Wywołaj panikę miejscu publicznym używając broni masowego rażenia.
Nagroda: 15 Punktów Szczęścia.
Nowy Borgia
Stwórz nową, śmiertelną truciznę swego autorstwa. I wypróbuj na kimś jej skuteczność.
Nagroda: +10 Int podczas tworzenia trucizn.
Ostatnia Wieczerza
Zatruj przy jednej okazji co najmniej 12 osób.
Nagroda: 30 Punktów Szczęścia.
Pierwsza Krew
Pozbaw życia przeciwnika za pomocą niewybuchowej pułapki.
Nagroda: 20 Punktów Szczęścia oraz +10 IQ do zastawiania danego typu pułapek.
Warty Nobla
Stwórz i odpal ładunek wybuchowy o sile co najmniej tony trotylu.
Nagroda: +20 Int podczas tworzenia materiałów wybuchowych.
Informatyczne
Pr0gramista
Napisz grę komputerową w wolnym czasie.
Nagroda: 30 Punktów Szczęścia oraz +10 do testów rzemiosła związanych z tworzeniem programów.
Ale Jaja
Zostaw Easter Egg w pokonanym systemie zabezpieczeń.
Nagroda: 10 Punktów Szczęścia.
Stereotyp
Postać musi nosić kraciastą, flanelową koszulę mi okulary.
Nagroda: 50 Punktów Szczęścia.
Maszyna Do Zabijania
Zabij kogoś używając do tego tylko komputera i podłączonych do niego urządzeń (nie liczy się zatłuczenie monitorem ani uduszenie kablem od myszki).
Nagroda: 30 Punktów Szczęścia.
Saperskie
Boombastic
Wywołaj eksplozję w dowolny sposób by wywołała łańcuch kolejnych 10 wybuchów (byle nie ładunków wybuchowych).
Nagroda: 15 Punktów Szczęścia.
Boom, Headshot!
Pozbaw kogoś głowy używając materiałów wybuchowych.
Nagroda: 20 Punktów Szczęścia.
Oblatywacz
Wyślij za pomocą ładunków wybuchowych przeciwnika na wysokość co najmniej 5 metrów.
Nagroda: 20 Punktów Szczęścia oraz +10 IQ do zastawiania pułapek.
Medyczne
Czy Boli, Jak Tu Dotykam?
Pozbaw życia przeciwnika używając narzędzia lekarskiego.
Nagroda: +5 UWW/US w zależności od sposobu.
Doktor Dom
Wylecz ledwie żywego pacjenta i nazwij pomagających ci idiotami.
Nagroda: +5 Ch.
Doktor Mengele
Pozbaw życia operowanego pacjenta.
Nagroda: +5 IQ podczas leczenia, na przyszłość.
Frankenstein
Przyszyj pacjentowi utraconą kończynę i doprowadź do pełnej rehabilitacji.
Nagroda: +10 IQ.
Porozmawiajmy O Twoim Dzieciństwie
Wmów komuś zdrowemu chorobę psychiczną.
Nagroda: +3 Ch, +3 IQ.
Gadane
Finansowy Faraon
Sprzedaj za co najmniej 500$ bezużyteczne i bezwartościowe przedmioty.
Nagroda: +10 Ch podczas sprzedawania.
Okazja!
Sprzedaj ludziom przedmioty warte łącznie co najmniej 5.000$ dwa razy drożej, niż wynosi ich nominalna wartość.
Nagroda: +10 Ch podczas targowania się.
On Spadł Ze Schodów
Przekonaj świadka, że twoja ofiara miała niewinny wypadek.
Nagroda: +15 Ch podczas następnych takich prób.
Pianista
Pochwal się umiejętnością „Zwinne Palce” podczas podrywu.
Nagroda: +5 Ch.
Spod Lady
Przekonaj sprzedawcę do wciągnięcia cię na listę uprzywilejowanych klientów.
Nagroda: +10 Ch podczas zjednywania sobie kolejnych kupców.
Szalony Off
Przekonaj co najmniej 10 osób do zainwestowania w twoje przedsięwzięcie łącznie co najmniej 20.000$.
Nagroda: 50 Punktów Szczęścia oraz pieniądze od tychże osób.
Złota gęba
Zmuś własnymi argumentami do zmiany zdania 5 osób, których przekonanie wymagałoby normalnie rzutu na Charyzmę -30.
Nagroda: +10 Ch.
Żigolak
Zalicz w czasie sesji co najmniej 5 osób. Prostytutki się nie liczą.
Nagroda: +10 Ch podczas podrywu.
Strzeleckie
Hę?
Użyj karabinu snajperskiego, by wywołać śmiertelny „wypadek”.
Nagroda: 30 Punktów Szczęścia.
Snake Priskin
Sprzątnij z zaskoczenia w jednej rundzie pojedynczymi strzałami z pistoletu w głowę 3 lub więcej osób bez użycia Punktów Szczęścia.
Nagroda: +1 Punkt Akcji podczas wywołania z zaskoczenia pojedynku z trzema lub więcej przeciwnikami.
Strzelec dekady
Zabij cel strzelając z karabinu wyborowego jednym strzałem na dystansie powyżej 1 kilometra nie zużywając przy tym Punktów Szczęścia.
Nagroda: Trwałe +15 US do strzelania na dystansie powyżej 1 kilometra z karabinu wyborowego.
Szkoda Amunicji
Zabij pięcioma pociskami pięciu przeciwników pod rząd, ani razu nie pudłując.
Nagroda: +5 US.
Terminator
W jednej potyczce zatruj swoje ciało ołowiem z przynajmniej 5 pocisków i pokonaj przeciwników, trzymając się na nogach. Nie liczy się to co zostało zatrzymane na pancerzu.
Nagroda: Bazowa Klasa Pancerza przeciw postrzałom wzrasta o 15.
W Dobie Kryzysu
Trzykrotnie zabij jednym pociskiem co najmniej dwóch przeciwników.
Nagroda: Umiejętność Celny Strzał.
Walka wręcz
Bruce Lee
Spuść łomot w walce pięciu na jednego, tak aby albo pouciekali, albo nie byli w stanie. Nierówna walka? Fakt, Ciebie było więcej.
Nagroda: 20 Punktów Szczęścia.
Chuck
Znokautuj kogoś używając tylko jednego kopnięcia z półobrotu.
Nagroda: +10% do efektu Ogłuszenia podczas kopnięcia z półobrotu.
Pijany mistrz
Wywołaj przynajmniej 10 burd po pijaku i je wygraj.
Nagroda: Brak kar do UWW po wypiciu alkoholu. +2 PA ‘pod wpływem’.
Skradane
Bombowe Spodnie
Podrzuć komuś ładunek wybuchowy do kieszeni tak, aby się nie zorientował przed detonacją.
Nagroda: 15 Punktów Szczęścia oraz +10 podczas próby podrzucenia komuś przedmiotu.
Prowadzenie pojazdów
180/Bang/180
Podczas pościgu zrób obrót o 180 stopni, zabij ścigającego i ponownie obróć pojazd kontynuując podróż.
Nagroda: 15 Punktów Szczęścia i +10 US podczas strzelania z pojazdu w ruchu.
Carmageddon
Zmasakruj samochodem co najmniej 5 osób w jednej rundzie. Pamiętaj o wycieraczkach! Nie można używać PS.
Nagroda: +5 do testów prowadzenia pojazdy podczas taranowania pieszych i 20 Punktów Szczęścia.
Szybki i Wściekły
Jadąc w wyścigu lub pościgu wykonaj przynajmniej 4 manewry nie schodząc na zegarach podczas ich wykonywania poniżej 100km/h.
Nagroda: 30 Punktów Szczęścia oraz +10 do prowadzenia danego typu pojazdu.
Pasy Przede Wszystkim
Naucz ludzi zapinać pasy poprzez gwałtowne hamowanie i wyskok przez przednią szybę.
Nagroda: 20 Punktów Szczęścia.
Tytuł
Czynność do zrobienia
Nagroda: wpisać co konkretnie i w jakich sytuacjach
Tytuł
Czynność do zrobienia
Nagroda: wpisać co konkretnie i w jakich sytuacjach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Czw 1:23, 11 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|