 |
|
 |
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Śro 14:34, 03 Mar 2021 Temat postu: Budowanie |
|
|
Lokacje, które został zajęte i zabezpieczone przez graczy mogą być rozwijane. Każda lokacja będzie mieć pulę "działek" do zagospodarowania: duze i małe, oraz zadaszone i niezadaszone.
Do zbudowania bardziej złożonych udogodnień, gracze będą musieli zdobyć instrukcje/plany, albo posiadać wiedzę/umiejętności. Niektóre znajdywane w świecie elementy będą samoistnie ulepszać albo zmniejszać koszt materiałowy/wymaganej umiejętnosci ulepszenia. Na przykład, dotargana na miejsce sprawna kuchenka gazowa, po podłączeniu gazu, da kuchnię z kosztem materiałowym 3 zamiast bazowego 8 i zajmie to 3 godziny, zamiast 12.
Niektóre lokacje mogą mieć unikatowe instalacje (działajace lub nie), dające odpowiednie bonusy. Na przykład, gracze zajęli stację benzynową. Po naprawieniu instalacji i dostarczeniu prądu, mogą pozyskać 200 litrów benzyny z podziemnych zbiorników. Gracze muszą jednak poświęcić czas na poszukiwanie oraz mieć odpowiednia wiedzę lub umiejętności, żeby z takiej okazji skorzystać.
Instalacje będą zużywać surowce, do ich zbierania i zliczania będziemy korzystać z uproszczonego systemu analogicznie jak w State of Decay 2.
Przykładowe instalacje które znacie na start:
Zbiornik na deszczówkę
Ogródek
Ognisko
Barykady
Mały warsztat
Latryna
Siłownia
Strzelnica
Magazyn
Sypialnia
Stoisko handlowe
Brama
Biblioteka
Zagroda dla zwierząt
Instalacje które kojarzycie, ale nie macie wystarczającej wiedzy żeby zbudować :
Wiatrak generujacy prąd
Pole uprawne
Ogródek z ziołami leczniczymi
Sieć zbierajaca wilgoć
Kuchnia
Ogrodzenie
Mur
Wieża strażnicza
W/w nie są katalogiem zamkniętym, zachęcam graczy do inwencji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Śro 14:35, 03 Mar 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|