 |
|
 |
|
Wania
Grafoman
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Wto 16:43, 14 Kwi 2020 Temat postu: T3 Remkel Shiphammer - główny inżynier floty |
|
|
Imię: REMKEL
Rasa: krasnoludy
Profesja: Główny Inżynier Floty
GOLD: tyle ile kapitan daje
Opis:
Flotę traktuje bardziej jak upierdliwego klienta, któremu nic się nie podoba, aniżeli członków załogi.
Jeśli czegoś nie robił krasnolud, to w jego przekonaniu na pewno zostało to spartaczone.
Marudny, sceptyczny i sarkastyczny. Chyba, że ma zapas browaru, to tylko sarkastyczny.
Wiadomo, że lubi Naesallę, chociaż wyklina ją na całą okolicę, gdy tylko słyszy jakąkolwiek z jej uwag.
Czego by sytuacja nie dotyczyła, na pewno będzie miał z tym jakąś luźno powiązaną rodzinną opowieść.
Z nieznanych powodów unika Thulgurima.
Świetnie dogaduje się z Ziggim.
Gdy mówi o 'wiedźmie', ma na myśli Drummond.
Mówi bez ogródek to co myśli.
Podpadł Caede.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1
Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście:
Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 3
Siła woli 1
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność:
Wysportowanie:
Przeczucie:
Bójka:
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet: 1
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 1
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna: 1
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 1
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa: 5
Wiedza
Wykształcenie: 2
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo:
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:
Specjalne zdolności i zaklęcia:
SPECJALIZACJA Rzemiosło i Naprawa (rasowa): kowalstwo.
SPECJALIZACJA Rzemiosło i Naprawa: umożliwia naprawę i modyfikacje wszystkiego za wyjątkiem mechaniki precyzyjnej (za grube palce).
SPECJALIZACJA Rzemiosło i Naprawa: 10tki na naprawie podwojne sukcesy
Sztuka Wojny +1 do broni ręcznej za treningi Sarge'a
Morskie manewry +1 do broni palnej, działonowi to testów broni palnej mogą dodawać żeglarstwo
Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)
Broń ręczna
Broń strzelecka
Zbroja / miejsce chronione / pp / wt
Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana
Ekwipunek:
-> na sobie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 23:48, 14 Kwi 2020, w całości zmieniany 5 razy
|
|