 |
|
 |
|
Yelonek
Ranald's middle finger
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Nie 21:26, 22 Sie 2010 Temat postu: Realia addonu |
|
|
Przesączony magią świat, zdolności magiczne powszechne [ok. 10% żywych istot wykazuje posiadanie many]
Rasy: ludzie, elfy [rozdział], krasnoludy, orkowie, standardowe fantasy
Kraje:
Cesarstwo Noranu [typowo niemieckie], Teonia [bretonski wzorzec], Khanat Goyanu/Imperium Goya, Payonia [japonia], Harran [sułtanat], różne prowincje elfów, Varganoth [nordowie], Horda [stepy orków], Goldacja [coś jak wenecja], Darzaggat Dur [krasnoludowie], Zakon Gryfa [państwo zakonne, powstałe w celu zwalczania Plagi]
Zagrożenie ogólne:
Rejon w którym noc trwa prawie przez cały rok [z wyjątkiem kilku dni] zwany Pramat [od jezyka krasnali ‘okolice bramy’]. Na nim znajduje się Brama, przez którą do świata dostała się magia a także różne stworzenia, próbujące znaleźć tu sobie miejsce [robalo podobne]. Żyją w nocy, toteż nie zapuszczają się na inne tereny chyba że Brama wypuści chmurę Pyłu która zaciemna słońce lub następuje zaćmienie – wtedy nadchodzi Plaga. Nie są to demony, gdyż demony pochodzą z innego planu rzeczywistosci [można je jednak przyzywać ponieważ magowie ogarnęli jak]. Wspomniany Pył jest pierwiastkiem magicznym – dzięki niemu pojawiła się magia, ale jego działanie jest różne. Jedni reagują dosyć dobrze i organizm przyzwyczaja się do posiadanej energii magicznej [nie znaczy to – do korzystania z niej], a inni cierpią i umierają w męczarniach.
To co ma wyróżniać system: mechanika eartha, rozbudowany system magii [kombosy czarów], rozbudowany system walki [na wzór sztuk walki erfa]
Post został pochwalony 0 razy
|
|