 |
|
 |
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Nie 11:35, 10 Maj 2020 Temat postu: Gauwalt Bramor (medyk) T2 |
|
|
EXP: 0/4
Gauwalt Bramor
Opis:
Człowiek-aptekarz wykupiony z niewoli w Porcie Skeggi, w zamian za dwuletnią służbę. Neutralny.
W warunkach polowych znakomity lekarz, z uwagi na brak innego.
Gardzi magią jako sposobem leczenia.
Pedantyczny we wszystkim co tylko robi.
Zazwyczaj spokojny, stonowany i asertywny, ale gdy tylko staje się za coś odpowiedzialny, natychmiast zmienia się w apodyktycznego tyrana.
Widywany z Thulgurimem, jak zaszywają się z Cirarą w 'jeszcze niesprawnych tunelach' po wschodniej stronie.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1
Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 1
Umysłowe
Percepcja: 1
Wiedza: 2
Siła woli 1
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 0
Wysportowanie: 0
Przeczucie: 0
Bójka: 0
Empatia: 1
Perswazja: 1
Zastraszanie 0
Autorytet: 1
Znajomość półświatka: 0
Uwodzenie: 0
Obrona: 1
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 0
Jazda wierzchem: 0
Etykieta: 0
Broń strzelecka: 0
Broń palna: 0
Złodziejstwo: 0
Broń ręczna: 1
Występy publiczne:0
Ukrywanie się: 0
Sztuka przetrwania: 0
Rzemiosło i naprawa: 0
Wiedza
Wykształcenie: 2
Finanse: 0
Pułapki: 0
Pierwsza pomoc: 4 Specjalizacja: medyk polowy - wyrzucone jedynki nie kasują sukcesów przy testach na leczenie humanoidów
Obce kultury: 0
Magia cienia: 0
Magia chaosu: 0
Magia krwi: 0
Żeglarstwo: 0
Religioznawstwo: 0
Trucizny i mikstury: 3 Specjalizacja: mikstury
Ekwipunek:
Szaty alchemika [1 pancerza]
Broń ręczna:
Elfi nóż
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2
Obrażenia: +2
Obrona: -
Specjalne:
1. Penetracja 1
2. Krwawienie
Broń strzelecka:
Kusza i zwykłe bełty
Cecha: Zręczność
Zasięg: 30m
Trafienie: +2
Obrażenia: +4
Przeładowanie: 2
Specjalne:
1. Penetracja 2
2. Krawienie
3. Przebicie 1
Zdrowie: Kod: |
Poobijany (0) [ ]
Lekko ranny (-1) [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] |
Umiejętności:
- Zdobywanie i wytwarzanie odczynników, barwników itp.
- Warzenie alkoholu
- Tworzenie podstawowych leków:
* Mikstura uleczenia
* Opatrunek z maścią (łagodzi infekcje, oparzenia, ukąszenia, skaleczenia, złamania, skręcenia, stłuczenia itd.)
* Proszek przeciwbólowy
* Mikstury zwiększające czasowo atrybut
* Antidota na toksyny, jady i trucizny
Doświadczenia:
- leczenie Gorra w tunelach Primogena
- łatanie ludzi po tornado
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Pon 0:11, 14 Cze 2021, w całości zmieniany 13 razy
|
|