 |
|
 |
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 10:09, 04 Kwi 2020 Temat postu: Gustaw (templariusz/dźwig/cuck/tawerniarz/) T2 [A] |
|
|
EXP: 83%
Gustaw
Opis:
Silnoręki rybak zwerbowany przez Kaletha w Clar Karond.
Wyzwoliciel dziwek/kucharek. Były niewolnik-człowiek. Neutralny. Jest mężem Felii. Religijny odkąd poznał nauki Khaina. Mianowany pierwszym akolitą Ariadne. I templariuszem przez Kaletha. Wykonał rozkaz Serany. Całkiem sprawnie realizuje się jako kucharz.
ATRYBUTY
Fizyczne
Siła: 5 Specjalizacja: podwójne sukcesy na 10kach w celach niezwiązanych z walką
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 4 Specjalizacja: podwojenie hp
Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście: 1
Umysłowe
Percepcja: 2
Wiedza: 1
Siła woli 3
ZDOLNOŚCI
Talenty:
Czujność: 1
Wysportowanie: 4 Specjalizacja: zastępuje dźwig okrętowy
Przeczucie: 0
Bójka: 2
Empatia: 0
Perswazja: 0
Zastraszanie 1
Autorytet: 1
Znajomość półświatka: 0
Uwodzenie: 0
Obrona: 3
Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt: 1
Jazda wierzchem: 0
Etykieta: 1
Broń strzelecka: 1
Broń palna: 0
Złodziejstwo: 0
Broń ręczna: 3
Występy publiczne: 0
Ukrywanie się: 1
Sztuka przetrwania: 2 Specjalizacja: rybołówstwo
Rzemiosło i naprawa: 1
Wiedza
Wykształcenie: 0
Finanse: 0
Pułapki: 1
Pierwsza pomoc: 1
Obce kultury: 0
Magia cienia: 0
Magia chaosu: 0
Magia krwi: 0
Żeglarstwo: 2
Religioznawstwo: 1
Trucizny i mikstury: 0
Nadziak
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +1
Obrażenia: +2
Obrona: +1
Specjalne:
1. Penetracja 1
2. Krwawienie
3. Obuchowe - obrażenia są non-lethal. Wyrzucenie 10tki na obrażeniach oznacza uszkodzenie twardego pancerza celu o 1.
4. Ogłuszenie
5. Otumanienie
Kitajska lekka długa włócznia
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2
Obrażenia: +5
Obrona: +4
Specjalne:
1. Penetracja 2
2. Przewaga zasięgu
3. Przebicie 2
4. +3 obrony albo drugi atak
Wyrzutnia harpunów (2 siatki, 7 ostrych, 2 kotwiczki, wytwarza loftki ze śmieci żelaznych)
Cecha: Percepcja lub Zręczność
Specjalne:
1. zmiana typu amunicji wymaga 1 tury.
2. efekty broni są poniżej, w zależności od amunicji
3. mechanizm sprężynowy wynaga naciągnięcia co strzał - 1 tura (wliczając przeładowanie)
Zwykłe harpuny:
Zasięg: 30m
Trafienie: +1
Obrażenia: +10
Specjalne:
1. Penetracja 3
2. Krwawienie
3. Przebicie 2
4. Uszkodzenie pancerza
Loftki:
Zasięg: 5m
Trafienie: +3
Obrażenia: +10
Specjalne:
1. Krwawienie
2. AoE 2
Kotwiczka z liną:
Zasięg: 80m
Trafienie: +2
Obrażenia: +2
Specjalne:
1. szansa na zahaczenie wokół lub o cel, 50% szansa spętania
2. ma właściwości liny żeglarskiej
Obciążona siatka:
Zasięg: 60m
Trafienie: +3
Obrażenia: brak
Specjalne:
1. Spętanie
2. ma właściwości liny żeglarskiej
Pełna kolczuga z hełmem i nagolennikami [4 pancerza]
Przyrządy nawigacyjne
42g
Zdrowie: Kod: |
Poobijany (0) [-] [-] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Lekko ranny (-1) [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] |
Umiejętności:
Używanie wyrzutni harpunów
Perki:
Akolita
Doświadczenia:
- pomoc w walce z okrętem Lothernu
- walka w wirze z Asurami i Harkonem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Nie 13:17, 24 Lip 2022, w całości zmieniany 23 razy
|
|