 |
|
 |
|
Yelonek
Ranald's middle finger
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1695
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Wto 20:29, 22 Lut 2011 Temat postu: Broń, technologia i pancerze oraz tarcze |
|
|
PANCERZE
Zaszłość */**/***
Lekkie
Panc przeciw walce wręcz: 1/2/3
Panc przeciw strzelaniu: 2/3/4
Kary: -/-/-
Średnie
Panc przeciw walce wręcz: 3/4/5
Panc przeciw strzelaniu: 4/5/6
Kary: Zręczność -1/-2/-3
Ciężkie
Panc przeciw walce wręcz: 5/7/9
Panc przeciw strzelaniu: 6/7/8
Kary: Zręczność, Zmysły, Walka wręcz -2/-3/-4
TARCZE PANCERZY
Zaszłość */**/***
Do pancerzy lekkich 5/8/11
Do pancerzy średnich 11/16/21
Do pancerzy ciężkich 21/31/41
BROŃ
typ / tryb ognia (p/s) / kości obrażeń / celność [modyfikator sukcesów przy trafieniu] / Przegrzanie
Broń lekka
Pistolet / p / +2k / - / 10
Pistolet maszynowy / p,s / +1k / -1s / 14
*-gun (strzelba, nazwa zależna od technologii) / p / +5 (lub -1 powyżej 10m) / - / 8
Karabin / p,s / +3k / +1s / 12
Broń ciężka
Hyper-* (minigun, nazwa zależna od technologii)/ s / +5k / -1s / 28
*-launcher (granatnik, nazwa zależna od technologii) / p / +10k / -3s / 10 [obrażenia obszarowe w promieniu 5 metrów od wybuchu]
*-thrower (miotacz, nazwa zależna od technologii) / s / +8k / +3s / 8 [obrażenia obszarowe w linii prostej wszystkiemu do 10 metrów]
Strzelanie wyborowe
Karabin snajperski / p / +5k / +5s / 5
TECHNOLOGIE BRONI
Zaszłość */**/***/****
Blasterowa - bez modyfikacji
*Bolterowa - +2 do obrażeń, -1 do celności i przegrzewania
**Pulsacyjna - tylko dla broni strzelających serią, +4 do przegrzewania
**Jonowa - +1 do obrażeń, +3 do celności, -1 do przegrzewania
***Fuzyjna - +2 do obrażeń, +2 do celności
****Plasmowa - +4 do obrażeń, -2 do celności, +2 do przegrzewania
****Antygrawitacyjna - -1 do obrażeń, +4 do celności, +4 do przegrzewania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yelonek dnia Wto 19:02, 01 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|