 |
|
 |
|
Aenyee
Spamer.
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Czw 11:26, 09 Kwi 2020 Temat postu: Żmij Asmodeus - chowaniec |
|
|
Chowaniec:
Żmij:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 1
Percepcja: 2
Siła woli: 1
Pancerz: 2
Specjalne:
Jednostka latająca - ruch w pierwszej turze wynosi 6", w każdej kolejnej do 15". Ignoruje kary terenowe oprócz lasu.
Jadowite ataki - skuteczny atak gryzieniem, który zada obrażenia, wprowadza ofierze truciznę do krwi. Po upływie tur równej k4+Wytrzymałość celu, ofiara odczuwa permanentny efekt Otumanienia.
Ugryzienie
Cecha: Siła lub Zręczność
Trafienie: +2
Defensywa: -
Obrażenia: +2
Specjalne: Jadowity atak [patrz wyżej]
Pochwycenie
Cecha: Siła
Trafienie: -
Defensywa: -1
Obrażenia: nie zadaje obrażeń
Specjalne: Może pochwycić i podnieść ofiarę o wadze do 40kg. W trakcie pochwycenia ofiara jest unieruchomiona i może być gryziona lub upuszczona z wysokości.
Zdrowie: Kod: |
Poobijany (0) [ ]
Zraniony (-1) [ ] [ ]
Lekko ranny (-1) [ ] [ ]
Ciężko ranny (-2) [ ] [ ] [ ]
Zmasakrowany (-5) [ ] [ ] [ ]
|
Ekwipunek:
Uzda bojowa
Komendy:
- do mnie
- aport
- target
- równaj
- pilnuj
- daj głos
- zanieś
- bij!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aenyee dnia Pon 9:19, 11 Maj 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|