 |
|
 |
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Pią 14:14, 09 Sty 2009 Temat postu: znowu profesje / klasy |
|
|
do dluzszej gry i skupianiu sie na stworzonych postaciach moim zdaniem graczy zacheci wielostopniowosc uzyskiwania profesji. jak dla mnie malo realne jest, ze gracz zacznynajacy na zadupiu moze byc informatykiem, albo snajperem.
proponuje zeby zrobic drzewko profesji , mniej wiecej w ten sposob
1. najpierw wybieramy klase
zolnierz
wedrowiec
cywil
technik
2, pozniej profesja. mozna sie rozwinac tylko w oparciu o pierwsza klase
cywil >> handlarz, lekarz, medyk polowy, mysliwy, straznik
technik >> informatyk, inż polowy, mechanik, chemik
wedrowiec >> obiezyswiat, zlodziej, zwiadowca, mysliwy, zabojca
zolnierz >> medyk polowy, strzelec, szturmowiec, zwiadowca, milicjant/straznik, najemnik
3, zasady
trzeba rozdzielic bonusy do statystyk i umiejki w zaleznosci od profesji i klas. do tego, zeby wziac niektore profesje trzebaby miec odpowiedni zapas PS (jako wyznacnzik pewnego doswiadczenia), charakter (zabojca raczej nie jest dobry, a straznik powinien byc praworzadny etc)
* nowa profesja - mysliwy - survival i podkradanie sie
* nowa profesja - straznik - paramilitarne zdolnosci cywila, cos ala detektyw. trzeba zmienic podtaktyki nazwe zeby sie nie mylilo
* nowa profesja - najemnik - w sumie zolnierz, ale uniwersalny. ani szturmowiec ani snajper ani obiezyswiat
* zmiana - obiezyswiat - bardziej aktor/cwaniak niz wojownik autostrady [lol]
4, awans
w sumie od mg powinno zalezec z kim chce grac, ale mozna dac wzorcowe wymagania. mozna startowac z sama klasa i czekac na mozliwosc rozwoju, mozna i od razu z profesja
5, sprzet
powinien byc rozdany klasom
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Pią 14:15, 09 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|