 |
|
 |
|
Beowulf
Ordo Mechanicus
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Śro 15:30, 10 Paź 2007 Temat postu: Pancerz Saperski |
|
|
Nazwa:Pancerz Saperski
Opis: Ponoć nikt nie jest nieomylny, jednak istnieją ludzie dla których jest to cecha konieczna do przetrwania- saperzy. W momencie kiedy przychodzi do rozbrajania bomby, jeden zły ruch wywołuje eksplozje, od której znajdujesz się w co najwyżej dwumetrowej odległości. Dlatego powstały te pancerze, diablo ciężkie, praktycznie unieruchamiające użytkownika, na dodatek piekielnie drogie... Ale jedyne, które pozwalają przeżyć eksplozje ładunku średniej wielkości tuż obok ciebie.
Ciężar:55 kg
Obszar chroniony: głowa, korpus, ręce, nogi
Kalibry blokowane: 9mm (AP); 0,12; 5,56(AP); 0,45(AP); 7,62 (AP); 0,44; Granat AAV A&W;
Żywotność pancerza: 2500
Odporność pancerza: 100
Specjalne właściwości: Uniemożliwia bieg, przewroty, skoki na odległość większą niż 1,5 metra, Nie kooperuje z innym pancerzami, brak kieszeni, Nie można dołożyć szelek taktycznych, Ryzyko powalenia rośnie o 10%, Obrażenia obuchowe zadane mają karę w wysokości 80 do efektu
Kary do Re, Zr i UW:
Re: -35
Zr: -10
Uw: -50
Zakup
Cena: 10,000 $
Dostępność: CoH:5% Rebelia:Chyba śnisz Nekta 20%
Ulepszenia:
Zmniejszenie masy: Zmniejsza Żywotność pancerza o 200, Odporność o 5 i masę o 10 kg. Kary spadają do Re-25, Zr-5, Uw-45, Granaty A&W AAV przebijają pancerz: Koszt 800$
Dodatkowe płyty: Ciężar rośnie o 10 kg, Kara do refleksu wzrasta o 5, tak samo Uw, do zręczności 10.Nie możesz skakać, wzrasta ryzyko powalenia (kara 20%). Jednak od teraz czuj się jak czołg, oficjalnie przebija tylko kaliber 12, 7x99 mm, żywotność wzrasta do 3000 odporność do 170. Koszt: 3000$
Post został pochwalony 0 razy
|
|