 |
|
 |
|
Lamsen
(>0_o)>
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z piekła rodem Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Śro 20:53, 13 Lut 2008 Temat postu: Cavalier ACV |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Nazwa: Cavalier ACV (Air-Cushion Vehicle)
Opis: Idea z przełomu XIX i XX wieku została twórczo wykorzystana niemal 100 lat później do stworzenia jednego z najlepszych ziemskich pojazdów pancernych. Wersja powietrzna używana była do połowy XXI wieku i zarzucona ze względu na nieopłacalność eklsploatacji. Rozwój technologii umożliwił skonstruowanie silnika elektromagnetycznego o wielkiej nośności i mocy jednocześnie wydajniejszego niż klasyczne silniki wybuchowe. Pojazd tego typu może poruszać się po każdej powierzcni, jeśli jej nachylenie nie przekracza 40*. Napęd elektromagnetyczny nie został wprowadzony do produkcji maszyn cywilnych, technologia została zastrzeżona przez wojsko USA. Do dziś przetrwały niemałe ilości czołgu typu Cavalier produkcji korporacji Northrop-Grumman. Tego typu podwozia używane są do produkcji ciężkich pojazdów bojowych. Ze względu na wysokie koszty niespotykane są wersje transportowe i zwiadowcze. Pojazdy te zwykle poruszająsię 0,5-1,5 m nad powierzchnią.
Szybkość: 300 (120 km/h)
Zwrotność: 60, wieżyczka 40
Przyspieszenie: 30
Zasięg: 800 km
Dostępność: CoH 1%
Cena: w promocji w Tesco go nie kupisz
Obrażenia: Potrącenie 40, Postrzał z armaty - odłamkowa lub zwykła eksplozja o bazowej sile 400, postrzał z miniguna wg. tabeli broni.
Wyposażenie standardowe: Armata czołgowa 76mm; minigun M61 Vulcan z taśmą mieszczącą 1.000 pocisków; zestaw kamer monitorujących otoczenie (zwykłe i na podczerwień) ;antyradar; miejsce dla kierowcy i celowniczego; radio.
Modyfikacje:
- Działko przeciwlotnicze Oerling (zamiast miniguna)
- Haubica 140 mm (zamiast armaty standardowej)
Tabela trafień:
Front:
1-2 Lewy reflektor
3-4 Prawy reflektor
5-8 Kamera
9-69 Pancerz - front
70-74 Kołnierz
75-89 Pancerz - wieżyczka front
90-98 Szyba: kierowca
99-00 Lufa - wnętrze (tylko, jeśli skierowana w stronę strzelającego)
Bok:
1-3 Lewy / prawy reflektor
3-15 Kamera
16-64 Pancerz - bok
65-74 Kołnierz
75-89 Pancerz - wieżyczka bok
90-98 Kaem lub lufa
99-00 Lufa - wnętrze (tylko, jeśli skierowana w stronę strzelającego)
Tył:
1-3 Lewy / prawy reflektor
3-15 Kamera
16-64 Pancerz - tył
65-74 Kołnierz
75-89 Pancerz - wieżyczka tył
90-98 Kaem lub lufa
99-00 Silnik
Wytrzymałość ww. elementów:
Kamera: KP 25
- w sumie do 10 obrażeń:chwilowe zakłócenie wizji i fonii
- w sumie do 20 obrażeń: utrata fonii, chwilowa utrata wizji
- w sumie do 30 obrażeń: utrata wizji i fonii
- w sumie od 40 obrażeń: efektowne odstrzelenie urządzenia
Reflektor: KP 40
- w sumie do 20 obrażeń: zniszczenie
Szyba: KP 180
- w sumie do 20 obrażeń: szyba pochłania uderzenie i rozsypuje się na drobne
- w sumie do 40 obrażeń: przebicie szyby i trafienie kierowcy
Lufa: KP 80
- w sumie do 30 obrażeń: pocisk odbija się od pancerza lufy lekko przekrzywiając wieżyczkę, która po chwili wraca na miejsce
- w sumie do 60 obrażeń: lufa zostaje przedziurawiona i przekrzywiona. Próba wystrzału z niej skończy się wybuchem pocisku w lufie w miejscu perforacji.
- w sumie do 80 obrażeń: lufa zostaje rozerwana i jej część jest oderwana od wieżyczki.
Wnętrze lufy: KP 20
- w sumie do 10 obrażeń: pocisk wlatuje do lufy i eksploduje w środkowej części powodując zniszczenie gwintowania (celowanie -50%)
- w sumie do 30 obrażeń: pocisk dolatuje do zamka działa i niszczy go. Armata jest niezdatna do użycia. Jeśli w lufie znajdował się pocisk, jest 50% szans na wybuch.
- w sumie do 60 obrażeń: pocisk przebija się do wieżyczki i niszczy ją kompletnie. Jeśli znajdował się tam pocisk, następuje wybuch.
- w sumie do 80 obrażeń: pocisk przebija się do czołgu i wybucha w środku. Następuje wybuch.
Kołnierz: KP 200
- w sumie do 20 obrażeń: pocisk powoduje zakleszczenie się mechanizmu obracającego wieżyczką, która jest unieruchomiona.
- w sumie do 40 obrażeń: pocisk unieruchamia wieżyczkę i zrywa kable od kamer, antyradaru i radia.
- w sumie do 60 obrażeń: pocisk przebija się do wieżyczki i niszczy ją kompletnie.
- w sumie do 80 obrażeń: pocisk przebija się do czołgu i wybucha w środku. Następuje wybuch.
Silnik: KP 230
- w sumie do 40 obrażeń: silnik zaczyna rzęzić. Po zatrzymaniu szansa ponownego uruchomienia wynosi 50%.
- w sumie do 80 obrażeń: silnik głośno rzęzi i może na 60% zgasnąć. Po zatrzymaniu szansa ponownego uruchomienia wynosi 35%.
- w sumie do 100 obrażeń: silnik zostaje poważnie uszkodzony i widoczne są straty wynikające z uszkodzenia generatora. Jeśli silnik był włączony, może zgasnąć na 90%, a szansa jego ponownego uruchomienia wynosi zaledwie 10%.
- w sumie od 120 obrażeń: silnik uległ zniszczeniu i rozszczelnieniu. Jeśli był włączony, szansa wybuchu o sile 200 wynosi 45%.
Pancerz pojazdu:
* front KP 400
* tył KP 300
* bok KP 320
- w sumie do 40 obrażeń: zostają uszkodzone (80%) lub zniszczone (40%) systemy obserwacyjne pojazdu; zniszczony system antyradarowy i stabilizacyjny. Kolejne trafienie niszczy uszkodzony system.
- w sumie do 60 obrażeń: zniszczony zostaje system komunikacyjny, stabilizacyjny, antyradarowy i obserwacyjny pojazdu. Pojazd chwilowo traci stabilność. 30% szans na podpalenie trwające k3 rundy.
- w sumie do 80 obrażeń: pojazd zostaje poważnie uszkodzony, traci zasilanie i upada na ziemię; podpalenie.
- w sumie od 110 obrażeń: pojazd i jego zawartość kończy życie efektownym wybuchem.
Pancerz wieżyczki:
* front KP 320
* tył KP 300
* bok KP 280
- w sumie do 40 obrażeń: zostają uszkodzone lub zniszczone (60%) systemy obserwacyjne pojazdu; zniszczony system antyradarowy i radiowy. Zniszczony system autocelujący. Kolejne trafienie niszczy uszkodzony system.
- w sumie do 60 obrażeń: zniszczony zostaje system komunikacyjny, antyradarowy i obserwacyjny pojazdu. Pojazd chwilowo traci stabilność. 40% szans na podpalenie trwające k4 rundy. Zniszczenie armaty.
- w sumie do 80 obrażeń: wieżyczka zostaje odstrzelona z nadwozia czołgu. 60% szans na podpalenie trwające k6 rund.
- w sumie od 110 obrażeń: Wieżyczka zostaje zniszczona, siła eksplozji rozrywa właz do nadwozia rozpalając wnętrze do tysięcy stopni nie dając załodze szansy na ucieczkę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Śro 21:14, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|