Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Cavalier ACV

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Pojazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamsen
(>0_o)>



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła rodem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:53, 13 Lut 2008    Temat postu: Cavalier ACV

[link widoczny dla zalogowanych]
Nazwa: Cavalier ACV (Air-Cushion Vehicle)
Opis: Idea z przełomu XIX i XX wieku została twórczo wykorzystana niemal 100 lat później do stworzenia jednego z najlepszych ziemskich pojazdów pancernych. Wersja powietrzna używana była do połowy XXI wieku i zarzucona ze względu na nieopłacalność eklsploatacji. Rozwój technologii umożliwił skonstruowanie silnika elektromagnetycznego o wielkiej nośności i mocy jednocześnie wydajniejszego niż klasyczne silniki wybuchowe. Pojazd tego typu może poruszać się po każdej powierzcni, jeśli jej nachylenie nie przekracza 40*. Napęd elektromagnetyczny nie został wprowadzony do produkcji maszyn cywilnych, technologia została zastrzeżona przez wojsko USA. Do dziś przetrwały niemałe ilości czołgu typu Cavalier produkcji korporacji Northrop-Grumman. Tego typu podwozia używane są do produkcji ciężkich pojazdów bojowych. Ze względu na wysokie koszty niespotykane są wersje transportowe i zwiadowcze. Pojazdy te zwykle poruszająsię 0,5-1,5 m nad powierzchnią.

Szybkość: 300 (120 km/h)
Zwrotność: 60, wieżyczka 40
Przyspieszenie: 30
Zasięg: 800 km
Dostępność: CoH 1%
Cena: w promocji w Tesco go nie kupisz
Obrażenia: Potrącenie 40, Postrzał z armaty - odłamkowa lub zwykła eksplozja o bazowej sile 400, postrzał z miniguna wg. tabeli broni.
Wyposażenie standardowe: Armata czołgowa 76mm; minigun M61 Vulcan z taśmą mieszczącą 1.000 pocisków; zestaw kamer monitorujących otoczenie (zwykłe i na podczerwień) ;antyradar; miejsce dla kierowcy i celowniczego; radio.
Modyfikacje:
- Działko przeciwlotnicze Oerling (zamiast miniguna)
- Haubica 140 mm (zamiast armaty standardowej)

Tabela trafień:
Front:
1-2 Lewy reflektor
3-4 Prawy reflektor
5-8 Kamera
9-69 Pancerz - front
70-74 Kołnierz
75-89 Pancerz - wieżyczka front
90-98 Szyba: kierowca
99-00 Lufa - wnętrze (tylko, jeśli skierowana w stronę strzelającego)

Bok:
1-3 Lewy / prawy reflektor
3-15 Kamera
16-64 Pancerz - bok
65-74 Kołnierz
75-89 Pancerz - wieżyczka bok
90-98 Kaem lub lufa
99-00 Lufa - wnętrze (tylko, jeśli skierowana w stronę strzelającego)

Tył:
1-3 Lewy / prawy reflektor
3-15 Kamera
16-64 Pancerz - tył
65-74 Kołnierz
75-89 Pancerz - wieżyczka tył
90-98 Kaem lub lufa
99-00 Silnik

Wytrzymałość ww. elementów:
Kamera: KP 25
- w sumie do 10 obrażeń:chwilowe zakłócenie wizji i fonii
- w sumie do 20 obrażeń: utrata fonii, chwilowa utrata wizji
- w sumie do 30 obrażeń: utrata wizji i fonii
- w sumie od 40 obrażeń: efektowne odstrzelenie urządzenia

Reflektor: KP 40
- w sumie do 20 obrażeń: zniszczenie

Szyba: KP 180
- w sumie do 20 obrażeń: szyba pochłania uderzenie i rozsypuje się na drobne
- w sumie do 40 obrażeń: przebicie szyby i trafienie kierowcy

Lufa: KP 80
- w sumie do 30 obrażeń: pocisk odbija się od pancerza lufy lekko przekrzywiając wieżyczkę, która po chwili wraca na miejsce
- w sumie do 60 obrażeń: lufa zostaje przedziurawiona i przekrzywiona. Próba wystrzału z niej skończy się wybuchem pocisku w lufie w miejscu perforacji.
- w sumie do 80 obrażeń: lufa zostaje rozerwana i jej część jest oderwana od wieżyczki.

Wnętrze lufy: KP 20
- w sumie do 10 obrażeń: pocisk wlatuje do lufy i eksploduje w środkowej części powodując zniszczenie gwintowania (celowanie -50%)
- w sumie do 30 obrażeń: pocisk dolatuje do zamka działa i niszczy go. Armata jest niezdatna do użycia. Jeśli w lufie znajdował się pocisk, jest 50% szans na wybuch.
- w sumie do 60 obrażeń: pocisk przebija się do wieżyczki i niszczy ją kompletnie. Jeśli znajdował się tam pocisk, następuje wybuch.
- w sumie do 80 obrażeń: pocisk przebija się do czołgu i wybucha w środku. Następuje wybuch.


Kołnierz: KP 200
- w sumie do 20 obrażeń: pocisk powoduje zakleszczenie się mechanizmu obracającego wieżyczką, która jest unieruchomiona.
- w sumie do 40 obrażeń: pocisk unieruchamia wieżyczkę i zrywa kable od kamer, antyradaru i radia.
- w sumie do 60 obrażeń: pocisk przebija się do wieżyczki i niszczy ją kompletnie.
- w sumie do 80 obrażeń: pocisk przebija się do czołgu i wybucha w środku. Następuje wybuch.


Silnik: KP 230
- w sumie do 40 obrażeń: silnik zaczyna rzęzić. Po zatrzymaniu szansa ponownego uruchomienia wynosi 50%.
- w sumie do 80 obrażeń: silnik głośno rzęzi i może na 60% zgasnąć. Po zatrzymaniu szansa ponownego uruchomienia wynosi 35%.
- w sumie do 100 obrażeń: silnik zostaje poważnie uszkodzony i widoczne są straty wynikające z uszkodzenia generatora. Jeśli silnik był włączony, może zgasnąć na 90%, a szansa jego ponownego uruchomienia wynosi zaledwie 10%.
- w sumie od 120 obrażeń: silnik uległ zniszczeniu i rozszczelnieniu. Jeśli był włączony, szansa wybuchu o sile 200 wynosi 45%.

Pancerz pojazdu:
* front KP 400
* tył KP 300
* bok KP 320

- w sumie do 40 obrażeń: zostają uszkodzone (80%) lub zniszczone (40%) systemy obserwacyjne pojazdu; zniszczony system antyradarowy i stabilizacyjny. Kolejne trafienie niszczy uszkodzony system.
- w sumie do 60 obrażeń: zniszczony zostaje system komunikacyjny, stabilizacyjny, antyradarowy i obserwacyjny pojazdu. Pojazd chwilowo traci stabilność. 30% szans na podpalenie trwające k3 rundy.
- w sumie do 80 obrażeń: pojazd zostaje poważnie uszkodzony, traci zasilanie i upada na ziemię; podpalenie.
- w sumie od 110 obrażeń: pojazd i jego zawartość kończy życie efektownym wybuchem.

Pancerz wieżyczki:
* front KP 320
* tył KP 300
* bok KP 280

- w sumie do 40 obrażeń: zostają uszkodzone lub zniszczone (60%) systemy obserwacyjne pojazdu; zniszczony system antyradarowy i radiowy. Zniszczony system autocelujący. Kolejne trafienie niszczy uszkodzony system.
- w sumie do 60 obrażeń: zniszczony zostaje system komunikacyjny, antyradarowy i obserwacyjny pojazdu. Pojazd chwilowo traci stabilność. 40% szans na podpalenie trwające k4 rundy. Zniszczenie armaty.
- w sumie do 80 obrażeń: wieżyczka zostaje odstrzelona z nadwozia czołgu. 60% szans na podpalenie trwające k6 rund.
- w sumie od 110 obrażeń: Wieżyczka zostaje zniszczona, siła eksplozji rozrywa właz do nadwozia rozpalając wnętrze do tysięcy stopni nie dając załodze szansy na ucieczkę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lamsen dnia Śro 21:14, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Pojazdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin